Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard ? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
My Lovely Belog

11 November 2014

Tak ada baju?

Uiks tajuk lain macam je. Ok this entry tiada kena mengena dengan 18sx tau. Ni nak cerita pasal masalah perempuan Bila nak keluar je mesti ade masalah takde baju. Padahal dalam almari berlambak lambak baju ye tak ? Yey kite geng. Dan boys mesti akan tertanya tanya ape la masalah perempuan ni sampai pilih baju pun susah? Jom discuss. 

Okay first . Kenapa kita taknak pakai sesuatu baju tu ? *take note*
1. Sebab baju tu kita dah pakai baru baru ini. Betul ? Angkat kaki ramai ramai and gi hempuk budak laki yang tak paham kita. Wuih jangan hempuk bebetul. Kang masuk court aku jugak yang disaman. "Sis Nurin suruh hempuk budak lelaki yang tak paham kami" Tak memasal kotoq nama ceq. Hikhik.

2. Sebab baju tu kita tak minat tapi orang bagi atau mama belikan. Colour tak memarik and corak macam orang tua. Betul wanita ? Semua kasi angguk itu kepala. Okay dah macam burung belatuk dah aku tengok. Tipu sangat la aku boleh nampak kan? Haha perempuan ni kalau baju tu tak kena kat mata dia memang sampai ke sudah dia takkan pakai. Kalau pakai pun terpaksa je . Ye tak payah tipu aku pun sama je kadang. Gelak sikit hhikhik . Puih geli tau geli.

3. Baju yang dipilih tu tak muat. Kau tau je la perempuan ni kadang kalau stress je makan banyak. Bila dah makan banyak badan pun naik kan. Paham paham je la kalau aku cakap badan naik. Lemak pun sama taraf je naiknya. Lepas tu pressure sebab berat bertambah. Then makan lagi. So kalian pikiaq je la ape jadi seterusnya. Tapi aku memang akui sangat la fakta ni. Makan boleh hilangkan stress. Lagi lagi kalau ada cekelat. Dulu aku memang hantu coklat. Then bila cadburry tu diisytiharkan jadi cadbabi , aku terus rasa muak nak makan coklat lagi. Rasa macam nak luahkan je segala cadburry yang aku dah makan. After that depa cakap halal pulak. Aku tetap tak makan cadburry lagi. Kembang tekak doe bila teringat. Kalau teringin sangat pun aku akan beli kit kat je. Mahal pun mahal la. Dah teringin kan. Okay aku dah melalut. Gelak sikit. Zz

Mungkin ni je kot sebabnya. Ade lagi gadis gadis yang nak tambah mungkin? Boleh la tulis kat ruangan komen. Meh kita tengok beza almari lelaki dengan perempuan.


Ha ni almari lelaki . Sangat simple kan ? Kau bukak je terus boleh pilih baju ape kau nak. Tak perlu serabut pikiran.

Okay ni la gaya perempuan yang tengah pilih baju. Macam ni la perangai aku kadang. Bercekak pinggang depan almari pastu memekak "umi, Ija takde baju!!!!" Kan sakai tu. Hahahahah

No comments :

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan . All Right Reserved To Me.